reklama

Áno, za všetko môžu "oni"

Ako tak sledujem všetky tie blogy o imigrantoch, rozhodol som sa aj ja čímsi prispieť. Možno z trošku netradičného pohľadu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Pozerám sa z okna.

V ruke držím handru a neprítomne leštím parapetu.

,,Zasr-ný prach," uľavím si.

Ako mohli takú opachu postaviť priamo v strede sídliska?

Vôbec mi nevadilo, že rozložili konštrukciu práve na detskom ihrisku. Petíciu som nepodpísal, načo aj? Veď tam furt len pišťali decká a nedalo sa mi poobede spať.

Petíciu som nepodpísal a ihrisko išlo preč.

S tým posr-ným prachom som však nepočítal. Ten bordel zo stavby akoby sa naschvál kumuloval na práve na mojom parapete. Zakaždým, keď ho utriem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keby mi tá blond mamina strčila petičný papier pod nos teraz, neváhal by som ani sekundu. Miesto toho teraz utieram tie haldy prachu ako dáky otrok. Najviac ho padá za telkáč a na vrch skrine, hlavne tam kde nedočiahnem.

,,Ďas aby to spral!" uľavil som si opäť a pohrdlivo odpľul smerom k stavenisku. Niežeby som čakal, že tam doletí, proste ma len štvala tá prekliata stavba.

Každodenný lomoz začínal o siedmej hodine. Aj v sobotu. To je predsa nekresťanské!

Budova rástla a nadobúdala kopulovito-oblé kontúry s dvoma vežičkami.

,,Na druhej strane, neviem, čo je lepšie, rozostavaná, či dostavaná mešita. V duchu si na moju fiktívnu váhu pokladám prach verzus to vyvolávanie démonov, ktoré ma bude očakávať xkrát denne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

,,Ako to bude na Silvestra?" napadlo mi.

Keď škrtnem pirátom a hodím ho dole, vletí mi cez okno ako odveta cé štvorka?

Aspoň mi nevychľastajú pivo v Lidli, vraj nepijú, sú to ale zbožná cháska.

,,Ale vykúpia mi cigarety," pomyslel som si znechutene.

Z dažďa pod odkvap.

Vrátil som sa do prítomnosti a skĺzol pohľadom na svoje ruky, ktoré som bezprizorne nechal mechanicky šúrovať parapet.

Zhrozil som sa. Farba z parapetu bola šúchaním olúpaná a pod zelenkastou farbou vykúkal zhrdzavený plech, pôsobiac dojmom stareckých škvŕn.

To ma naštvalo, a tak som sa v záchvate otočil a šmaril handru do izby. Asi som cez leto zosilnel, alebo čo, pretože tá mrcha preletela miestnosť a vrazila piva, ktoré som mal položené na telke.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To sa samozrejme vylialo a vyskratovalo zdroj. Telka stmavla, teda až na ten svetlý pomaly miznúci bod v strede, ktorý vyhasínal spolu s mojou nádejou na večernú Farmu.

Plný spravodlivej nenávisti som sa otočil späť do okna a z plného hrdla zreval na prekvapených stavbárov.

,,Tak toto si vyžeriete, vy zasr-ný Arabáši!"

Michal Hruškovic

Michal Hruškovic

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bývalý študent politických vied, ktorého politizovanie omrzelo až na kosť. Hodlám sa preto venovať dennodenným trampotám a nervy nedrásajúcim témam. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu