reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Hruškovic

Michal Hruškovic

Bloger 
  • Počet článkov:  33
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bývalý študent politických vied, ktorého politizovanie omrzelo až na kosť. Hodlám sa preto venovať dennodenným trampotám a nervy nedrásajúcim témam. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Revenant – Zmŕtvychvstanie alebo Leonardov manuál na Grizlyho

Michal Hruškovic

Revenant – Zmŕtvychvstanie alebo Leonardov manuál na Grizlyho

Najnovší film mexického režiséra Iňárritu, nominovaný na dvanásť Oskarov. V hlavných úlohách Leonardo DiCaprio.

  • 17. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 016x
  • 17
Vysávanie –poctivá mužská práca

Michal Hruškovic

Vysávanie –poctivá mužská práca

Takto tesne po posviatočnom upratovaní som si opäť raz uvedomil jednu zásadnú vec. A tou je, že som sa v časovom rozpätí dvoch týždňov naumýval (a prežral) viac, než by bolo zdravé.

  • 17. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 654x
  • 2
Čo môžeš urobiť zajtra odlož na pozajtra - prokrastinácia

Michal Hruškovic

Čo môžeš urobiť zajtra odlož na pozajtra - prokrastinácia

Keď sa nad tým tak zamyslím, prokrastinácia je prapodivný fenomén obzvlášť v dnešnej zrýchlenej dobe.

  • 10. dec 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 762x
  • 3
Lord of The Dance

Michal Hruškovic

Lord of The Dance

Lístky na šou sme si s veľkou dávkou šťastia objednali už v Decembri minulého roka, hneď druhý deň po tom, čo sa spustil virtuálny predaj. Náhodne sme otvorili portál a no... proste tam sedeli. I tak ich už vyše polovica bola fuč.

  • 12. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 812x
  • 4
Pokus nádejného hubára

Michal Hruškovic

Politika Pokus nádejného hubára

Ako tak sedím a sledujem hubové rizoto predo mnou, spomínam si na negatívne prognózy toho roku, ktoré sa týkali zlých podmienok. Suchá vraj zničili podhubie. S úsmevom si naberám sústo na vidličku a prežúvam.

  • 2. nov 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 686x
  • 2
reklama
Áno, za všetko môžu "oni"

Michal Hruškovic

Áno, za všetko môžu "oni"

Ako tak sledujem všetky tie blogy o imigrantoch, rozhodol som sa aj ja čímsi prispieť. Možno z trošku netradičného pohľadu.

  • 12. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 668x
  • 5
Toľko plánovania pre jedinú noc

Michal Hruškovic

Toľko plánovania pre jedinú noc

Sezóna svadieb síce skončila septembrom, no fotky z nich budú na sociálnych sieťach kolovať ešte dlho. Ruku na srdce, kto sa nerád pozerá na smotánku, vo frakoch oblečených pánov a distingvované dámy, na ktorú sa meníme?

  • 10. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 064x
  • 1
Prekliatie zo Švédska

Michal Hruškovic

Prekliatie zo Švédska

Nie, nie je to Ikea, ani slávne mäsové guličky. Mám na mysli Švédske stoly a dôsledok s nimi spojený - nehorázny sklon k prežieraniu, ktorý vo väčšine ľudí prebúdza až chorobne konzumný lifestyle.

  • 28. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 13 248x
  • 46
Chmeľ vs. jablko

Michal Hruškovic

Chmeľ vs. jablko

Už dlhšie som sa tešil, že napíšem čosi o mojom novom obľúbenom nápoji, ktorý toto leto sčeril pomerne konzervatívnu tradíciu alkoholu. Konečne som si našiel čas. Predstavujem vám cider.

  • 16. sep 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 739x
  • 9
Hello UBER, alebo zbohom Taxi?

Michal Hruškovic

Hello UBER, alebo zbohom Taxi?

Na Slovensku sa utáborila korporátna firma s názvom UBER, ktorá v posledných rokoch vďaka svojmu biznis modelu zaznamenáva nevídaný rast. Tento dominujúci gigant so sebou neprináša len lacnú službu, ale i mnohé kontroverzie.

  • 23. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 647x
  • 14
reklama
Klimatizácia a iné letné choroby

Michal Hruškovic

Klimatizácia a iné letné choroby

Ako tak sedím v práci, vidím, že takmer každé druhé miesto nie je obsadené. Náš openspace zíva prázdnotou a zďaleka nie všetci sú na dovolenke. Zvyšok okolo kýcha a kašle. Skrýva sa za tým klimatizácia, či priveľa zmrzliny?

  • 14. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 486x
  • 52
Mýty a legendy opaľovacích krémov

Michal Hruškovic

Mýty a legendy opaľovacích krémov

Opaľovacie krémy na nás vyskakujú doslova z každého rohu a každej reklamy. Sezóna dovoleniek na plno rozbehla opaľovací marketing . V slnečných lúčoch sa nachádza škodlivé UV žiarenie, ktoré si vyžaduje primeranú pozornosť.

  • 7. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 059x
  • 9
Parndorf - trhovisko značiek

Michal Hruškovic

Parndorf - trhovisko značiek

Koľkokrát sa mi stalo, že som si niečo musel kúpiť, no hlas rozumu mi na posledný moment zadržal ruku tasiacu peňaženku. No na druhú stranu, je leto a lákavá kúpa “trendy“ kompletu od snedého, návrhára ma prehovorila-smer Parndorf

  • 29. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 673x
  • 24
Platené parkovisko pri Čunovských jazerách strážia policajti (za menší poplatok)

Michal Hruškovic

Platené parkovisko pri Čunovských jazerách strážia policajti (za menší poplatok)

Popravde neviem, koľkí z vás najprv gúglia, či sa v okolí kúpalísk alebo jazier dá parkovať, no ja považujem za automatické, že by sa tam nejaké miesto nájsť malo, predsa len je to zhromaždisko ľudí. Očividne som sa mýlil.

  • 12. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 14 115x
  • 109
Hlavná stanica Bratislava : Hviezdna brána Slovenskej republiky

Michal Hruškovic

Hlavná stanica Bratislava : Hviezdna brána Slovenskej republiky

Nedávno som cestoval vlakom do Prahy a pri tejto príležitosti som mal opäť raz možnosť zastaviť sa a dosýta si vychutnať moderné krivky „prestavanej“ Hlavnej stanice v Bratislave, ktorá Slovensku vytvára „veľmi pozitívny“ image.

  • 29. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 15 213x
  • 85
reklama
Bory majú oči

Michal Hruškovic

Bory majú oči

IMAX konečne ušil  obrovské plátno aj pre Slovákov. Ako správny  nadšenec filmu som na nič nečakal a pri prvej príležitosti som sa rozhodol vybrať do Borov.

  • 22. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 536x
  • 8
Prišiel, videl, odplazil sa, prvý raz v posilňovni č. 3

Michal Hruškovic

Prišiel, videl, odplazil sa, prvý raz v posilňovni č. 3

Záverečná časť príbehu o posilňovni vnímanej očami začiatočníka. Tu popisujem začiatky môjho (ne)cvičenia a nejaké ďalšie príhody (trampoty) mojej prvej, no nie poslednej návštevy tohto zariadenia.

  • 14. jún 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 841x
  • 7
Prišiel, videl, odplazil sa, prvý raz v posilňovni č. 2

Michal Hruškovic

Prišiel, videl, odplazil sa, prvý raz v posilňovni č. 2

A tak som opatrne a s rešpektom vkročil do posilňovne. Cítil som sa ako Alica v krajine zázrakov. Ako nové prostredie vnímali moje oči začiatočníka?

  • 31. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 558x
  • 5
Prišiel, videl, odplazil sa, prvý raz v posilňovni č. 1

Michal Hruškovic

Prišiel, videl, odplazil sa, prvý raz v posilňovni č. 1

Ako každý rok, opäť nastal čas, kedy sa verejné posilňovne zapĺňajú a do ulíc a parkov vybiehajú davy, ktoré sa v rámci pozimného zhadzovania rozhodli pozrážať niekoľko chodcov a zároveň potešiť svoje kolená na kvalitnom asfalte.

  • 23. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 669x
  • 2
Vyhrňte rukávy, nahoďte okuliare a zamknite dcéry, prichádzam. Vaše Leto

Michal Hruškovic

Vyhrňte rukávy, nahoďte okuliare a zamknite dcéry, prichádzam. Vaše Leto

Áno opäť je to tu. Cítiť to v ovzduší i v zmene nálady. Je to badať na prírode, ktorá len kvitne farbami a na ulici, ktorá hýri minisukňami, legínami a krátkymi rukávmi s napumpovanými bicepsami.

  • 14. máj 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 185x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu